Šablony úkolů – zlepšení procesů při správě nemovitostí

Rozšíření Šablony úkolů představuje funkcionalitu, která Vám automaticky vytváří sadu vámi definovaných úkolů při předdefinovaných událostech.

Příklad: Pokaždé, když přijímáte nového nájemníka do nájmu, obvykle potřebujete provést sadu rutinních úkolů. V tomto případě se může jednat o následující:

  • Naskenovat nájemní smlouvu do úložiště souborů.
  • Přepsat stavy měřáků do aplikace.
  • Pozastavit inzerci.
  • Přepsat energie na nájemníka, apod.

Aby se na tyto úkoly nezapomnělo, připravili jsme funkcionalitu, která umí vytvořit sadu úkolů v těchto situacích:

  • Vytvoření nového nájemníka.
  • Ukončení nájemníky.
  • Přidání nové nemovitosti.
  • Archivace existující nemovitosti.

Každému jednotlivému úkolu lze mj. nastavit:

  • Termín realizace (deadline).
  • Přiřazeného uživatele – snadněji tak delegujete činnosti na spolupracující kolegy.

Tuto funkcionalitu využijí jak jednotlivci, tak týmy. V případě týmů je pak pro manažera správy nemovitostí cenné vidět souhrn všech (ne)hotových úkolů přehledně na jedné stránce.

Aktivaci rozšíření lze provést v navigaci: Nástroje > Rozšíření.