V tomto roce pro vás připravíme řadu zásadních novinek, které jsou klíčové pro pronajímatele a správcovské společnosti.
Seznam těch, se kterými vás seznámíme v tomto článku:
- Evidence osob
- Generování dokumentů
- Adresa nemovitosti
- Exporty pro účetní programy
- Samoobslužný platební systém
Naším hlavním úkolem je připravit funkcionalitu, která umožní generovat nejběžnější dokumenty spojené se správou z aplikace na klik. Abychom tohoto byli schopní docílit, zapracujeme do aplikace řadu nových „kolonek“, přes která získáme data nutná pro doplnění těchto dokumentů.
Evidence osob
Častou prosbou uživatelů je možnost vést evidenci bydlících osob v nájmu. Aktuálně aplikace nenabízí možnost si systémově tyto osoby zaevidovat.
Funkcionalitu již máme u konce vývojového procesu.
Výhody:
+ Propisování osob do výpočtového/evidenčního listu (viz Generování dokumentů níže).
+ Pravidelná lustrace v insolvenčním rejstříku každé osoby v bytě (nyní se lustruje jen 1 osoba).
+ Propojení konkrétní osoby, pokud se v budoucnu nastěhuje do jiného bytu v rámci portfolia (= možnost ověřit si fungování osoby z minulosti).
+ Lustrace na exekuce na klik.
Nasazení do provozu: červen 2025
Náhledy vybraných obrazovek plánované funkcionality:


Generování dokumentů
Tato robustní funkcionalita přinese tisknutelné výstupy přímo v aplikaci. Jedná se o nejpoužívanější dokumenty v managementu pronájmů:
- Nájemní smlouva
- Prodloužení nájemní smlouvy
- Dodatek ke smlouvě (úprava nájemného či úprava jiné dohody smluvních stran)
- Výpočtový list
- Potvrzení o úhradě nájemného
- Výpověď z nájmu
- Plná moc pro zastupování na shromáždění SVJ
- Potvrzení o zajištění ubytování pro cizince
A řada dalších běžných dokumentů.
Dokumenty budou mít výchozí podobu od nás, kterou budete moci využít. Půjde ale i importovat vlastní dokumenty v různých verzích s vlastním brandingem a textací. K dispozici budou i proměnné, kterými se do dokumentu dosadí správný kus textu (např. název vystavující firmy, jméno nájemníka apod.).
Bude trvat měsíce, než tuto funkcionalitu vypilujeme do dokonalosti. Nové funkce se budou zavádět postupně.
Výhody:
+ Dramatická úspora času při vytváření dokumentů.
+ Jednotnost vzhledu a obsahu dokumentů.
+ Možnost individuální úpravy dokumentu před vystavením/odesláním.
+ Možnost odeslání přímo z aplikace do e-mailu nebo Českou poštou.
Očekávané nasazení do provozu: do konce roku 2025
Náhledy vybraných obrazovek plánované funkcionality:


Adresa nemovitosti
Při vytváření nemovitosti aktuálně nemusíte vyplňovat reálnou adresu nemovitosti, kterou pronajímáte. Tuto možnost „anonymizace“ i nadále ponecháme. Nicméně pro ty uživatele, kteří budou chtít generovat dokumenty, bude potřeba přesná znalost adresy objektu pro vyplňování do dokumentů.
Drobně obohatíme proces vytváření nemovitosti.
Výhody:
+ Přesná adresa se bude doplňovat do dokumentů.
+ Zobrazení nemovitostí v mapě.
Nasazení do provozu: červenec 2025
Náhledy vybraných obrazovek plánované funkcionality:


Exporty pro účetní programy (1. fáze)
Pronajímatelé, kteří vedou podvojné účetnictví, nemají aktuálně lehkou situaci ohledně přenosu dat ze Zvládneme.cz do účetního programu.
Sami pracujeme s aplikací jako s naší primární databází dat, na kterou se spoléháme a data následně přenášíme do účetního programu.
Cílem nové funkcionality bude přinést možnost co nejjednoduššího exportu dat použitelných bez velkých úprav pro import do účetního programu.
V následujícím období budeme provádět průzkum mezi vámi, našimi uživateli, s cílem zjistit, jaký software používáte, a jak by do něj šly importovat data.
Předpokládáme, že export z naší aplikace bude ve formátu XLSX/CSV (Excel), který lze pak modifikovat, aby vyhovoval Vašemu účetnímu programu.
V první fázi se bude jednat pouze o vytvoření kolonek po aktivaci rozšíření, v druhé fázi pak o skutečné exporty do souboru ke stažení. V mezičase, než se dokončí druhá fáze, vám budeme schopni vytvořit exportní soubor žádostí přes e-mail.
Výhody:
+ Zjednodušení migrace dat do účetních programů.
Nasazení do provozu: červenec 2025
Náhledy vybrané obrazovky nových kolonek pro zadání účtů v účetní osnově vaší společnosti:

Samoobslužný platební systém
První rok zpoplatněného provozu Zvládneme.cz jsme zasílali a zasíláme faktury za užívání aplikace manuálně.
Od 1.7.2025 nasadíme funkcionalitu, která umožní uživatelům samoobslužné dobíjení kreditů pro běh placeného tarifu a případně využívání dalších doplňkových služeb v budoucnu (např. lustrace zájemců o bydlení).
Budeme podporovat online platby a platby platebními kartami přes bránu Comgate.
Výhody:
+ Dostupnost dokladů a přehledu čerpání kreditu v rozhraní Zvládneme.
+ Neomezený počet peněženek pro platby za služby. Každá peněženka může být vedena na jinou společnost.
Nasazení do provozu: červen 2025
Všem našim uživatelům děkujeme za podporu a vážíme si přízně!